czwartek, 21 lutego 2013

Mrs Spring

Nie mogę się doczekać wiosny, chyba zimniej już być nie może. Jeszcze tylko zostały moje urodziny w poniedziałek i zima może się zbierać. Spędzam dużo czasu na przeglądaniu wiosenny kolekcji i śledzeniu wszystkiego co przyniesie nowy sezon. Jakoś nie za bardzo dopasowuję się do trendów, ale czasem wskazówki się przydają. Jak zwykle u wszystkich dużo dużo kolorów. Co poza tym ? W końcu umówiłam się ponownie na zdjęcia z Moniką Osadą, jedną z moich ulubionych fotografek. Uwielbiam jej styl i klimat, delikatność i eteryczność, dziewczyna ma głowę pełną pomysłów i chęci do pracy. Myślę, że po raz kolejny, od naszej ostatniej sesji w czerwcu, udało nam się zrobić coś naprawdę dobrego. ;)

#kurtka ZARA #sukienka kupiona w Rzymie za śmieszne pieniądze ;) #biżuteria STRADIVARIUS #wianek MONIKA :)


#sukienka H&M #wisiorek H&M #bransoletki STRADIVARIUS


#kamizelka zgarnięta ze Swag Show Silesia ;)) #ręka Filip Bywalec <3

fot and HAIR <3 Monika Osada
mod/styl/mua tak tak, to wszystko ja

W ogóle to nie mogę się doczekać filmu o Yves Saint Laurent !! To będzie naprawdę coś, zapowiada się genialnie. A w poszukiwaniu inspiracji sumiennie przeglądam shwrm.pl i znalazłam kilka perełek.
pozuje moja znajoma, Karolina Morawiec <3

W ostatnią sobotę miałam okazję pozować dla Love Vintage Shop. Ich ciuchy są dosyć oryginalne, to niekoniecznie mój styl, ale patrząc na ich stronę, wiele osób decyduje się na bardziej old schoolowe rozwiązania. ;)



Chyba szykuje się przerwa, bo zbliża się szkoła i olimpiada...no cóż, więcej czasu na wymyślanie ;) 
stay tuned !








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz