sobota, 2 lutego 2013

Cockney thug !

Po 2 tygodniach, wykończona, ale szczęśliwa. Więc...Pezet bardzo bardzo udany, zapomnijmy o tym, że spóźnił się 2,5 godziny, warto było tyle czekać. Nauka mi się opłaciła, mam nadzieję za niedługo zapomnieć o jakichkolwiek egzaminach i mieć cudowny spokój do końca roku. Dzisiaj spędziłam ponad 6 godziny na zdjęciach u Gosi Wiesiołek, przed obiektywem Dorci. 3 stylizacje, dużo pracy i wysiłku, ale efekty zniewalające. Dobrze zorganizowana i zgrana ekipa to klucz do sukcesu. Dziękuję ;*




#sukienka GUESS #kamizelka z ćwiekami zakupiona na Swag Show Silesia, ale nawet nie wiem u kogo ją kupiłam :x #buty JENNIFER #bransoletki STRADIVARIUS

# FOT DOROTA JUSZCZAK
# MAKE UP, HAIR GOSIA WIESIOŁEK


Oglądając ostatnio World Fashion TV odkryłam Carolinę Harrerę. Jej kolekcja na przyszły sezon jest świetna, wielki kontrast z jesienno/zimową , która była pełna czerni i granatu. Kolekcja wiosna/lato 2013 prezentowana na FW w Milanie daje dużo kolorów, dominują pastele, do tego nietypowe wzory, często pozłacane, wiele długich sukienek i spódnic, dużo błękitu, a także zimnych, ale świeżych kolorów, takich jak mięta, czy puder. Nie zabrakło też cieplejszych kolorów, takich jak pomarańcz czy żółć. Kilka moich typów :
No i cała kolekcja. Jak dla mnie strzał w 10, naprawdę czuć już wiosnę.
Przy okazji natknęłam się na pokaz Gucciego, wiosna/lato 2013 Milan FW. Otwierała i zamykała go Anja Rubik w zestawie, w którym wszystko, od butów, przez torebkę i okulary było ostro różowe. Cała kolekcja prezentuje ubrania w wielu wyrazistych kolorach, ale także krojach, przez co moim zdaniem jest przeznaczona dla kobiet bardzo odważnych, pewnych w siebie...i oczywiście bogatych. Nie jestem do końca przekonana, myślę, że niektóre zestawy są kompletnie niepraktyczne, jednak to co na wybiegu nie zawsze wygląda tak samo jak na ulicy. Jednak wśród tych wszystkich dziwactw znalazłam kilka swoich typów.

Zawsze zastanawiałam się jak będzie wyglądać moja suknia ślubna. Dzięki Maciejowi Zieniowi już wiem czego będę szukać. Nie umiałam wybrać najpiękniejszej, mogłabym założyć każdą !




TAK TAK TAK TAK TAK, rozpływam się.

Trochę inspiracji, marzy mi się coś luźnego, niekoniecznie dopracowanego w 100 %. Na szczęście zbliżają się ferie, mnóstwo wolnego czasu. TAK BARDZO DUŻO POMYSŁÓW.




be up, don't miss a thing !





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz